Covidová doba přinesla nejisté časy pro veškeré podnikání v odvětví HORECA ve všech částech světa. Ale lidé stále chodí do kaváren nebo restaurací, aby se najedli na místě, po této světové krizi se ale objevil nový zvyk. Stále více lidí si zvyká na nový návyk, který s námi pravděpodobně zůstane – a to objednávání jídla online, které nám doručuje řada začínajících společností.
Předpokládá se, že trh s online rozvozem jídla v Česku poroste o 8,41 % (2023–2027), což v roce 2027 povede k objemu trhu ve výši 1,05 miliardy USD. (Zdroj: Statista.com) Češi dnes platí za jídlo v průměru 176 korun, což znamená nárůst o 16 procent. Nejvyšší cena za oběd je nyní v Praze s cenou přes 200 Kč. (www.expats.cz) To přineslo určitou nejistotu, ale také možnosti pro nové obchodní modely. Jedním z nich je vaření jako služba. To znamená, že si objednáváme hotové vařené jídlo a nepotřebujeme vědět, zda bylo připraveno v zavedené restauraci v centru města, je-li jinak čerstvé a chutné a za rozumnou cenu. Takže otevřít novou kavárnu nebo restauraci i v těžkých časech by neměl být velký problém, pokud je vybrána správná energie, místo pro kuchyni, obchodní model a flexibilní tým
Nižší investice v počáteční fázi
Když někdo buduje podnikání od nuly, je třeba udělat mnoho věcí: je to jak rozpoznatelná značka, chutné recepty, tak profesionální tým. A otevřením kuchyně pro rozvoz by se to vše dalo zvládnout stabilně a bez extrémních nákladů na pronájem nebo nákup v centru města, prostor pro kuchyň a místa pro klienty. Otevřením kuchyně pouze pro rozvoz by bylo možné zvládnout všechny tyto prvky a využití energie z plynových lahví nebo plynové nádrže v místech bez přístupu k ní by mohlo být skvělým nápadem. Zbytek by mohly zvládnout dobře naprogramované aplikace zodpovědné za propagaci a vyhledávání klientů, placení za objednané produkty k vaření jídel nebo dokonce nejoblíbenější recepty, které se mění s ročním obdobím nebo vyhledáváním klientů online.
Denní menu, domácí pekařství, catering na akce
Denní menu, domácí pekařství, catering na akce – všechny tyto obchodní modely jsou mezi klienty stále oblíbenější. Jde tedy jen o to najít správný směr pro nově zrozené podnikání. Lidé chtějí žít zdravější život a trávit více času mimo sporák v kuchyni a je to právě váš byznys, který to může dosáhnout a FLAGA bude dodavatelem čisté energie pro vaši kuchyni na jakémkoli místě. Je čas na nějakou skvělou pizzu a nejoblíbenější místní pokrmy pro lidi kolem vás.
MŮŽEME VÁM POMOCI?
Máte nějaké dotazy?
Vyplňte formulář nebo nám zavolejte.