background-image

Automatizovaný průzkum spokojenosti zákazníků

Vážený zákazníku,

 

Děkujeme, že jste si vybrali služby společnosti Flaga. Vážíme si příležitosti s Vámi spolupracovat. Abychom vždy poskytovali služby a produkty nejvyšší kvality a splnili vaše očekávání, chceme vědět, co si myslíte! Váš názor je pro nás důležitý a proto nás zajímá, jak nás vidíte, jak hodnotíte naše služby a produkty, které oblasti považujete za ty, které můžeme zlepšit a co můžeme udělat, abyste doporučili Flagu ostatním?

 

Dovolte nám informovat Vás, že za účelem získání cenných informací ohledně Vaší spokojenosti s naší společností Vás budeme telefonicky kontaktovat. Jedná se o tzv. 

 

NPS průzkum, prověřující ochotu zákazníků doporučit naši společnost známým, na stupnici 1-10. Odpovědět na naše dotazy Vám nezabere více než 2 minuty Vašeho času, proto budeme velmi rádi, když si na průzkum najdete čas. Výběr skupiny zákazníků je vždy náhodný a generovaný systémem ze seznamu klientů, kteří si nedávno zakoupili naše produkty.

Budeme Vás kontaktovat z čísla identifikovaného jako Flaga a položíme Vám jen 2 dotazy.

Otázka 1

Jaká je pravděpodobnost, že doporučíte Flagu svému příteli nebo známému na stupnici od 1 do 10? Použijte prosím stupnici, kde 1 znamená, že pravděpodobnost je velmi nízká a 10 znamená velmi vysokou pravděpodobnost.

Otázka 2

V této otázce se chceme dozvědět více podrobností, v závislosti na hodnocení, které nám udělíte, se obsah otázky mírně liší. Budeme se v něm ptát na oblasti, které nejvíce ovlivnily hodnocení, co můžeme zlepšit a co si nejvíce ceníte.

Aby bylo možné identifikovat konkrétní oblasti, bude na výběr ze 7 kategorií:

  1. CENA - nabízená cena plynu je přiměřená kvalitě produktu,
  2. DODÁVKA - dodávka proběhla v souladu s dohodnutým termínem, o případných změnách jsem byl informován, množství dodaného zboží odpovídalo objednávce/potřebám, řidič se choval profesionálně a mile,
  3. FAKTURA - faktura byla doručena podle očekávání (v souladu s podmínkami smlouvy), byla srozumitelná a dorazila včas pro její včasnou úhradu
  4. KVALITA PLYNU - instalace funguje správně, plynová zařízení fungují správně,
  5. ZÁKAZNICKÁ SLUŽBA - kontaktní osoba byla zdvořilá a profesionální, nahlášený problém byl vyřešen v dohodnutém termínu,
  6. TECHNICKÝ SERVIS / TELEMETRI - technická služba okamžitě reaguje na požadavky, měřící přístroje fungují správně,
  7. BEZPEČNOST VÝROBKU - plyn je certifikován, instalace a zařízení s ním dodávaná neohrožují zdraví a bezpečnost uživatelů, lahve a nádrže jsou pravidelně kontrolovány. 

 

Jsme si vědomi toho, že vždy je co zlepšovat a příležitosti ke zlepšení, ale věříme, že díky informacím, které od vás obdržíme, je budeme moci sledovat a reagovat, a tak neustále zlepšovat kvalitu našich služeb. Děkuji za váš závazek . Tým společnosti Flaga

MŮŽEME VÁM POMOCI?

Máte nějaké dotazy?

Vyplňte formulář nebo nám zavolejte.

Pro odeslání zprávy prosím, vyplňte všechny vyznačené pole.
Vaša objednávka bola úspešne odoslaná. Ďakujeme.
Jméno a příjmení
Telefonní číslo *
E-mail *
PSČ
Povězte nám, jak vám můžeme pomoci
Full Close

Vyberte si předmět:

Zobraziť ostatné článkyZpět na novinkyPřečíst 6 zásad bezpečnosti:Přejít na článek