background-image

Automatizovaný průzkum spokojenosti zákazníků

V zájmu udržení co nejvyšší úrovně spokojenosti našich zákazníků a splnění požadavků certifikace ISO provádí naše společnost automatizovaný průzkum mezi zákazníky pomocí nástroje Robocaller NPS. Každý měsíc bude náhodně vybrána skupina našich zákazníků, kteří obdrželi dodávku našich výrobků, aby se zúčastnila krátkého průzkumu, který zabere méně než 2 minuty, za účelem zjištění hodnocení úrovně jejich spokojenosti. Jedinečnost tohoto řešení spočívá v tom, že celý průzkum je automatizovaný, hovory tedy neprovádí skutečný agent, ale robot. Díky tomu mohou naše telefonní linky zůstat otevřené pro hovory našich zákazníků, tedy k jejich efektivní a rychlejší obsluze.

Proč jsem byl zvolen?

Volba je náhodná na základě dodávek za poslední měsíc, v případě tzv. měřených zákazníků – také na základě spotřeby (protože dodávky jsou v tomto případě automatizované). Nastavili jsme systém tak, aby nevolal stejnému zákazníkovi příliš často, i když má tento zákazník více poboček. Respondenty také rozdělujeme tak, aby průzkum odrážel různé typy a segmenty našich zákazníků. Volání z našeho systému by nemělo přicházet častěji než dvakrát ročně, ale může se také stát, že Vám nezavoláme vůbec. V rámci respektování Vašeho práva na soukromí můžete samozřejmě vždy požádat o odstranění svých údajů z databáze respondentů. Za tímto účelem kontaktujte naši infolinku. Mějte prosím na paměti, že Vaše odpovědi jsou pro nás velmi důležité a pomohou nám lépe a rychleji obsloužit Vás i ostatní zákazníky, proto se velmi těšíme na spolupráci s Vámi při hledání oblastí, které můžeme zlepšit.

Co se ode mne očekává?

Jak již bylo zmíněno, celý průzkum nezabere více než 2 minuty. Robot se představí a poté položí otázku týkající se celkové úrovně spokojenosti, následně – v závislosti na odpovědi – položí další otázku, která Vám umožní zdůvodnit Vaši odpověď. Všechny odpovědi se zaznamenávají na základě čísel zvolených na klávesnici Vašeho telefonu, nemusíte s námi tedy vůbec mluvit. Po vyplnění dotazníku můžete samozřejmě kontaktovat přímo našeho konzultanta nebo se jednoduše vrátit ke svým aktivitám, protože náš robot hovor ukončí, jakmile obdrží všechny odpovědi. Systém jsme nastavili tak, aby Vám volal v naší pracovní době a nezasahoval do Vašeho volného času.

 

Děkujeme všem, kteří se zúčastní našeho průzkumu s Robocaller NPS – umožní nám to rozvíjet se a lépe přizpůsobovat naše služby Vašim očekáváním. Máte-li jakékoli dotazy týkající se průzkumu spokojenosti nebo jakéhokoli jiného tématu souvisejícího s naší spoluprací, naši pracovníci jsou Vám k dispozici. Můžete je kontaktovat na naší infolince, zasláním zprávy poštou nebo vyplněním kontaktního formuláře na našich webových stránkách.

MŮŽEME VÁM POMOCI?

Máte nějaké dotazy?

Vyplňte formulář nebo nám zavolejte.

Pro odeslání zprávy prosím, vyplňte všechny vyznačené pole.
Vaša objednávka bola úspešne odoslaná. Ďakujeme.
Jméno a příjmení
Telefonní číslo *
E-mail *
PSČ
Povězte nám, jak vám můžeme pomoci
Full Close

Vyberte si předmět:

Zobraziť ostatné článkyZpět na novinkyPřečíst 6 zásad bezpečnosti:Přejít na článek