background-image

Automatizovaný průzkum spokojenosti zákazníků

Vážený zákazníku,

 

Děkujeme, že jste si vybrali služby společnosti Flaga. Vážíme si příležitosti s Vámi spolupracovat. Abychom vždy poskytovali služby a produkty nejvyšší kvality a splnili vaše očekávání, chceme vědět, co si myslíte! Váš názor je pro nás důležitý a proto nás zajímá, jak nás vidíte, jak hodnotíte naše služby a produkty, které oblasti považujete za ty, které můžeme zlepšit a co můžeme udělat, abyste doporučili Flagu ostatním?

 

Dovolte nám informovat Vás, že za účelem získání cenných informací ohledně Vaší spokojenosti s naší společností Vás budeme telefonicky kontaktovat. Jedná se o tzv. 

 

NPS průzkum, prověřující ochotu zákazníků doporučit naši společnost známým, na stupnici 0-10. Odpovědět na naše dotazy Vám nezabere více než 2 minuty Vašeho času, proto budeme velmi rádi, když si na průzkum najdete čas. Výběr skupiny zákazníků je vždy náhodný a generovaný systémem ze seznamu klientů, kteří si nedávno zakoupili naše produkty.

Budeme Vás kontaktovat z čísla identifikovaného jako Flaga a položíme Vám jen 2 dotazy.

Otázka 1

Jaká je pravděpodobnost, že doporučíte Flagu svému příteli nebo známému na stupnici od 0 do 10? Použijte prosím stupnici, kde 0 znamená, že pravděpodobnost je velmi nízká a 10 znamená velmi vysokou pravděpodobnost.

Otázka 2

V této otázce se chceme dozvědět více podrobností, v závislosti na hodnocení, které nám udělíte, se obsah otázky mírně liší. Budeme se v něm ptát na oblasti, které nejvíce ovlivnily hodnocení, co můžeme zlepšit a co si nejvíce ceníte.

Aby bylo možné identifikovat konkrétní oblasti, bude na výběr ze 7 kategorií:

  1. CENA - nabízená cena plynu je přiměřená kvalitě produktu,
  2. DODÁVKA - dodávka proběhla v souladu s dohodnutým termínem, o případných změnách jsem byl informován, množství dodaného zboží odpovídalo objednávce/potřebám, řidič se choval profesionálně a mile,
  3. FAKTURA - faktura byla doručena podle očekávání (v souladu s podmínkami smlouvy), byla srozumitelná a dorazila včas pro její včasnou úhradu
  4. KVALITA PLYNU - instalace funguje správně, plynová zařízení fungují správně,
  5. ZÁKAZNICKÁ SLUŽBA - kontaktní osoba byla zdvořilá a profesionální, nahlášený problém byl vyřešen v dohodnutém termínu,
  6. TECHNICKÝ SERVIS / TELEMETRI - technická služba okamžitě reaguje na požadavky, měřící přístroje fungují správně,
  7. BEZPEČNOST VÝROBKU - plyn je certifikován, instalace a zařízení s ním dodávaná neohrožují zdraví a bezpečnost uživatelů, lahve a nádrže jsou pravidelně kontrolovány. 

 

Jsme si vědomi toho, že vždy je co zlepšovat a příležitosti ke zlepšení, ale věříme, že díky informacím, které od vás obdržíme, je budeme moci sledovat a reagovat, a tak neustále zlepšovat kvalitu našich služeb. Děkuji za váš závazek.

 

Tým společnosti Flaga

MŮŽEME VÁM POMOCI?

Máte nějaké dotazy?

Vyplňte formulář nebo nám zavolejte.

Pro odeslání zprávy prosím, vyplňte všechny vyznačené pole.
Vaša objednávka bola úspešne odoslaná. Ďakujeme.
Jméno a příjmení
Telefonní číslo *
E-mail *
PSČ
Povězte nám, jak vám můžeme pomoci
Full Close

Vyberte si předmět:

Zobraziť ostatné článkyZpět na novinkyPřečíst 6 zásad bezpečnosti:Přejít na článek