background-image

Jaký je náš Zákazník?

Na tuto otázku neexistuje jednoznačná odpověď, stejně jako není jednoznačná odpověď na otázku, jací jsou zaměstnanci společnosti Flaga. Každý Zákazník je jiný a každý z nás také. Proto si myslím, že můžeme položit rovnítko mezi Zákazníkem a Námi. Protože v práci jsme zaměstnanci, ale v soukromém životě jsme stejnými zákazníky jako naši Zákazníci. Zákazníky můžeme samozřejmě rozdělit na několik typů. Najdeme mezi nimi „odhodlané, analytické” Zákazníky - tento typ zákazníka je samozřejmě odhodlaný, ví, co potřebuje, volá a objednává. S ním si o „počasí” nepopovídáme, protože to nestihneme. Máme Zákazníky „přátelské, společenské” – jsou to zákazníci s velkým nadšením a ti si rádi najdou čas na soukromá témata, ještě než zadají objednávku. Častokrát jsme od nich slyšeli dotaz, jaké máte počasí?

 

Máme také samozřejmě „těžké” Zákazníky, kteří si pořád něco nárokují, hledají problémy tam, kde nejsou, na 99 % odmítají vše, a cenu 100 %, vždy obracejí pozornost na vady produktu, které, jak velmi dobře víme, neexistují. Kdybych Vás měl nazvat svými zákazníky jako zaměstnanec, který má s Vámi každodenní kontakt, jsem schopen každého z Vás zařadit do výše uvedených typů. Myslím, že i Vy jste schopni na základě sebepozorování definovat sebe sama jak soukromě, tak služebně, jako osobu společenskou, těžkou nebo odhodlanou.

Przemysław Olejniczak - Team leader - AmeriGas Polska

Takže, jak jsem již zmínil na začátku, Zákazník = My Stručně řečeno, náš Zákazník je:

  • náročný, a současně shovívavý.
  • důsledný ,a současně nepředvídatelný

Také náš Zákazník je nám celkem podobný ….:)

Jarosław Kalita - Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta - AmeriGas Polska

 


 

Zákazník KAVALIERGLASS se zabývá výrobou ze skla (konvice, mísy, talíře) pro zákazníky jako je IKEA, COOP, LIDL, KAUFLAND atd. S vedením společnosti jsme v pravidelném kontaktu ať už osobně, nebo telefonicky a probíráme jak výrobu zákazníka, tak i vývoj cen na trhu. Cenu pak stanovujeme kvartálně, vždy podle vývoje ceny, ale i na základě předpokládaných odběrů zákazníka. Přestože je zákazník neustále kontaktován konkurecí, tak i díky těmto aktivitám u nás zůstává. Pravidelný kontakt u zákazníka je základním bodem práce obchodního zástupce. Zákazník, byť i malý, musí nabýt dojmu, že je pro mě a zákaznický servis stejně důležitý jako velká nadnárodní korporace. Obchod není jen o číslech, ale i naslouchání potřeb zákazníka. Podání ruky znamená v obchodě někdy víc, než stohy podepsaný smluv.

Daniel Vomastek, Cylinder Sales Representant CZ

MŮŽEME VÁM POMOCI?

Máte nějaké dotazy?

Vyplňte formulář nebo nám zavolejte.

Pro odeslání zprávy prosím, vyplňte všechny vyznačené pole.
Vaša objednávka bola úspešne odoslaná. Ďakujeme.
Jméno a příjmení
Telefonní číslo *
E-mail *
PSČ
Povězte nám, jak vám můžeme pomoci
Full Close

Vyberte si předmět:

Zobraziť ostatné článkyZpět na novinkyPřečíst 6 zásad bezpečnosti:Přejít na článek